Helgen den 15-16 september anordnar Ung Vänster Storstockholm en vänsterhelg. Det kommer vara två fullspäckade dagar med en massa föredrag som flyktingpolitik av Christina Höj Larsen, en chans att prova på feministiskt självförsvar och mycket mer.
Vi kommer att hålla hus i IOGT-NTO:s lokaler i Södertälje, Övre Torekällsgatan 29.
Glöm inte att anmäla dig till din klubbstyrelse eller så kan du helt enkelt skicka ett mail till [email protected]
PS: Ta med dig sovsäck och fickpengar till godis!